The Ballsy Branding
Transformation

Dit totaalpakket transformeert jouw merk naar de “go to” coach, beautician, interior designer, consultant … door middel van merkstrategie, branding en webdesign.
We starten met een diepe duik in jouw merk tijdens een strategische workshop. Daar leggen we de basis voor jouw merkstrategie. Ik ga verder op onderzoek uit in jouw wereld en werk je merkstrategie verder voor je uit.
Na jouw goedkeuring ontwerp ik van daaruit je branding. Jouw unieke stem krijgt een gezicht.
Zit je branding ook goed? Dan ontwerpen we een converterende, responsieve website voor je, met SEO-geschikte teksten en prachtige, natuurlijke foto’s van jou. En een clean and lean design. Uiteraard.
Alles op maat van jouw bedrijf en jouw persoonlijkheid. Een branding die jouw ziel ademt. Met jouw “quirks and perks”. Want dat is wat jouw merk moet zijn: onderscheidend. Niet alleen “mooi” of  “trendy” qua look & feel. Droom je van een Pinterest branding in beige met krullerige art deco letters? Sorry. 75% van de onderneemsters op Instagram ging je al voor. Jij wil een stijl exclusief voor jou. Eentje die jouw merk in the spotlight zet. The Ballsy Branding Transformation maakt van jouw merk een thought leader in 2 maanden tijd! Die flinke dosis zelfvertrouwen krijg je er automatisch bij. Ben jij er klaar voor? Lees dan snel verder.

Doe jij het liever rustig aan? Voelt stap voor stap veiliger aan? Alle begrip voor. Overwhelm is wel het laatste wat jij kan gebruiken. Klik hier en bekijk de aparte bouwstenen voor een state of the art look & feel voor jouw bedrijf.

Price is what you pay. Value is what you get. – Warren Buffet

The Ballsy Branding
Transformation

Dit totaalpakket transformeert jouw merk naar de “go to” coach, beautician, interior designer, consultant … door middel van merkstrategie, branding en webdesign.
We starten met een diepe duik in jouw merk tijdens een strategische workshop. Daar leggen we de basis voor jouw merkstrategie. Ik ga verder op onderzoek uit in jouw wereld en werk je merkstrategie verder voor je uit.
Na jouw goedkeuring ontwerp ik van daaruit je branding. Jouw unieke stem krijgt een gezicht.
Zit je branding ook goed? Dan ontwerpen we een converterende, responsieve website voor je, met SEO-geschikte teksten en prachtige, natuurlijke foto’s van jou. En een clean and lean design. Uiteraard.
Alles op maat van jouw bedrijf en jouw persoonlijkheid. Een branding die jouw ziel ademt. Met jouw “quirks and perks”. Want dat is wat jouw merk moet zijn: onderscheidend. Niet alleen “mooi” of  “trendy” qua look & feel. Droom je van een Pinterest branding in beige met krullerige art deco letters? Sorry. 75% van de onderneemsters op Instagram ging je al voor. Jij wil een stijl exclusief voor jou. Eentje die jouw merk in the spotlight zet. The Ballsy Branding Transformation maakt van jouw merk een thought leader in 2 maanden tijd! Die flinke dosis zelfvertrouwen krijg je er automatisch bij. Ben jij er klaar voor?

Price is what you pay. Value is what you get. – Warren Buffet

Zit je nog met vragen?
Perfect! Want over je branding mag je niet licht overgaan. Plan een kennismaking in om samen te bekijken waar jij naartoe wil met je merk en of ik je daarbij kan helpen. Wacht niet te lang want er zijn maar 10 beschikbare plekken voor The Ballys Branding Transformation in 2023.

Zit je nog met vragen?
Perfect! Want over je branding mag je niet licht overgaan. Plan een kennismaking in om samen te bekijken waar jij naartoe wil met je merk en of ik je daarbij kan helpen. Wacht niet te lang want er zijn maar 10 beschikbare plekken voor The Ballsy Branding Transformation in 2023.

Wat houdt The
Ballsy Branding
Transformation in?

The Ballsy Branding Transformation is een totaalpakket waarbij jouw merk een volledige facelift krijgt. Alle puntjes worden op de i gezet. Naar alle details wordt gekeken. De gêne om een onverzorgd merk? Ancient history als deze transformatie achter de rug is! Jij neemt het podium in als de leider die je bent. Jouw expertise wordt eindelijk in de spotlights gezet. En jouw ideale klanten? Die begrijpen eindelijk wat je hen al jaren probeert te vertellen.

je ontvangt een handleiding met een beschrijving van het traject en de momenten waarop ik jouw input verwacht

workshop in real life van 3u waarin we jouw merk uitvoerig onderzoeken

strategie met omschrijving van jouw missie, visie, aanbod, concurrenten, doelgroep, doelen, KPI’s en actieplan

even checken of ik alles goed heb begrepen en of je je kan vinden in je merkstrategie

ook visueel moeten we op dezelfde golflengte zitten, daar helpt het moodboard bij

  • 3 voorstellen
  • een primair logo
  • een secundair logo
  • een brand icoon
  • aangeleverd in alle mogelijke bestanden
  • brand book zodat iedereen goed weet hoe jouw merk eruit moet zien
  • 100 gedrukte naamkaartjes of bedankkaartjes
  • 3 templates voor social media
  • integratie in jouw Canva-account
  • 5 tot 10 pagina’s
  • SEO-onderzoek
  • copywriting
  • fotoshoot van 1u
  • ontwerp op maat
  • responsive (geschikt voor desktop en mobiel)
  • bouw in WordPress
  • live zetten
  • tutorial om zelf kleine aanpassingen te doen
  • hosting voor één jaar
  • domeinnaam voor één jaar
  • mailbox voor één jaar

ik ontwerp eerst de homepage, zit die goed dan volgen de andere pagina’s

de website wordt gebouwd in WordPress, zo kan je makkelijk zelf kleine aanpassingen doen. Er zit zelfs een “link in bio”-pagina bij, volledig volgens jouw branding. Zo ben je eindelijk van die lelijke eenheidsworst af.

Op basis van jouw content steken we een goeie teaser ineen zodat je klanten meteen gemotiveerd worden om hun mailadres door te geven. Ik zorg voor de opmaak en de implementatie in de website.

de website wordt live gezet

je krijgt een handige workshop waarin je leert hoe je de website zelf aanpast. We bespreken dan ook het vervolg van je marketing.

elke maand krijg je een overzicht van je cijfers:

  • websitebezoek, bouncerate, users
  • Google Mijn Bedrijf
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn bedrijfspagina

Zo zie je zwart op wit hoe je merk groeit.

overlopen welke de volgende stappen zijn om jouw merk consistent en consequent te beheren:

  • content tips
  • to do’s
  • inspiratie

TIMING: 2 maanden
INVESTERING: 12.000 euro excl. BTW

Wat is The
Ballsy Branding
Transformation?

The Ballsy Branding Transformation is een totaalpakket waarbij jouw merk een volledige facelift krijgt. Alle puntjes worden op de i gezet. Naar alle details wordt gekeken. De gêne om een onverzorgd merk? Ancient history als deze transformatie achter de rug is! Jij neemt het podium in als de leider die je bent. Jouw expertise wordt eindelijk in de spotlights gezet. En jouw ideale klanten? Die begrijpen eindelijk wat je hen al jaren probeert te vertellen.

je ontvangt een handleiding met een beschrijving van het traject en de momenten waarop ik jouw input verwacht

workshop in real life van 3u waarin we jouw merk uitvoerig onderzoeken

strategie met omschrijving van jouw missie, visie, aanbod, concurrenten, doelgroep, doelen, KPI’s en actieplan

even checken of ik alles goed heb begrepen en of je je kan vinden in je merkstrategie

ook visueel moeten we op dezelfde golflengte zitten, daar helpt het moodboard bij

  • 3 voorstellen
  • een primair logo
  • een secundair logo
  • een brand icoon
  • aangeleverd in alle mogelijke bestanden
  • brand book zodat iedereen goed weet hoe jouw merk eruit moet zien
  • 100 gedrukte naamkaartjes of bedankkaartjes
  • 3 templates voor social media
  • integratie in jouw Canva-account
  • 5 tot 10 pagina’s
  • SEO-onderzoek
  • copywriting
  • fotoshoot van 1u
  • ontwerp op maat
  • responsive (geschikt voor desktop en mobiel)
  • bouw in WordPress
  • live zetten
  • tutorial om zelf kleine aanpassingen te doen
  • hosting voor één jaar
  • domeinnaam voor één jaar
  • mailbox voor één jaar

ik ontwerp eerst de homepage, zit die goed dan volgen de andere pagina’s

de website wordt gebouwd in WordPress, zo kan je makkelijk zelf kleine aanpassingen doen. Er zit zelfs een “link in bio”-pagina bij, volledig volgens jouw branding. Zo ben je eindelijk van die lelijke eenheidsworst af.

Op basis van jouw content steken we een goeie teaser ineen zodat je klanten meteen gemotiveerd worden om hun mailadres door te geven. Ik zorg voor de opmaak en de implementatie in de website.

de website wordt live gezet

je krijgt een handige workshop waarin je leert hoe je de website zelf aanpast. We bespreken dan ook het vervolg van je marketing.

elke maand krijg je een overzicht van je cijfers:

  • websitebezoek, bouncerate, users
  • Google Mijn Bedrijf
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn bedrijfspagina

Zo zie je zwart op wit hoe je merk groeit.

overlopen welke de volgende stappen zijn om jouw merk consistent en consequent te beheren:

  • content tips
  • to do’s
  • inspiratie

TIMING: 2 maanden
INVESTERING: 12.000 euro excl. BTW

Veelgestelde vragen

Zeker. Strategie is echt nodig. Zonder een merkstrategie heeft je branding geen basis. Vergelijk het met het bouwen van een huis zonder fundamenten. Na verloop van tijd stort het als een kaartenhuisje in mekaar. Bovendien geeft een merkstrategie je ook richting. Hij functioneert als rode draad door alles wat je met je merk onderneemt. Strategie is een immense hulp bij het bouwen van een sterk merk maar ook bij het aftoetsen van al je beslissingen. Kan je je voorstellen wat een tijdswinst dat betekent? Bovendien zorgt merkstrategie ervoor dat de boodschap die je merk uitdraagt altijd consistent en consequent is. Dat is ontzettend belangrijk om het vertrouwen van je ideale klant te winnen. Zeker in tijden van crisis zoekt de klant duidelijkheid bij de merken die hij koopt. Duidelijkheid qua belofte en duidelijkheid qua boodschap.

We vinden het ontzettend belangrijk dat het werk dat we verrichten duurzaam is. Daarom is merkstrategie en het onderbouwd concept dat daaruit voortkomt primordiaal voor het slagen van jouw merk. Het opbouwen van een merk en het winnen van het vertrouwen van de klant kan enkel door je merk consistent en consequent te gebruiken. Daarom zijn we ervan overtuigd dat jouw branding het meeste succes heeft als die van A tot Z door dezelfde ontwerper en volgens dezelfde strategie wordt ontworpen. Om die reden worden logo’s bij voorkeur ontworpen na het vastleggen van je merkstrategie.

Ik ben twee maanden helemaal van jou! Met een hyperfocus werk ik aan jouw merk zodat we echt in de diepte gaan. Tijdens die twee maanden komen de opleveringen stap voor stap. Eerst het logo. Dit wordt opgeleverd zodat je het kan gebruiken op je social media om momentum op te bouwen. De foto’s worden opgeleverd na de shoot. Door stap voor stap te gaan is er geen overwhelm eens de twee maanden voorbij zijn. Heb je daarna graag hulp om je strategie toe te passen? Dan ben ik er met plezier voor je. Zaken die buiten mijn eigen expertise vallen (social media, videografie …) bekijk ik met mijn Merkmadammen.

Is twee maanden te snel voor je? Dan spreken we een andere timing af. You call the shots!

Zeker! We werken de merkstrategie en branding uit en starten dan aan je website. Omdat websites zonder doordachte strategie en branding niet duurzaam zijn en weinig kans op slagen hebben, worden ze bij voorkeur binnen The Ballsy Branding Transformation aangeboden.

Tuurlijk! Heb je al een goeie merkstrategie en branding en wil je een website laten maken, dan kan dat. Heb je nog geen merkstrategie en wil je je branding laten aanpakken? Dan starten we met de merkstrategie en werken we van daaruit een actieplan uit. Het zou namelijk best kunnen dat je geen volledige rebranding nodig hebt maar dat de aanpassing van je kleurenpalet al voldoende is.

We werken samen op jouw tempo. We kunnen het pakket in 3 stappen onderverdelen:

  1. merkstrategie
  2. branding
  3. website

Start je graag de merkstrategie al op maar ben je – financieel – nog niet klaar om aan je branding te beginnen? Dat kan perfect! Heb je je strategie en branding al en wil je nu je website aanpakken? Dat kan ook! We kunnen voor de 3 stappen ook enkel de basis aanpakken: enkel de merkstrategie, het logo en een onepager. Deze aanpak is een pakket op de groei. Ideaal als je net gestart bent. Ben je een ervaren ondernemer? Dan is het wel een goed idee om alle puntjes op de i zetten en all in gaan. Je hebt dan ALLE elementen ter beschikking om een sterk merk neer te zetten.

Veelgestelde vragen

Zeker. Strategie is echt nodig. Zonder een merkstrategie heeft je branding geen basis. Vergelijk het met het bouwen van een huis zonder fundamenten. Na verloop van tijd stort het als een kaartenhuisje in mekaar. Bovendien geeft een merkstrategie je ook richting. Hij functioneert als rode draad door alles wat je met je merk onderneemt. Strategie is een immense hulp bij het bouwen van een sterk merk maar ook bij het aftoetsen van al je beslissingen. Kan je je voorstellen wat een tijdswinst dat betekent? Bovendien zorgt merkstrategie ervoor dat de boodschap die je merk uitdraagt altijd consistent en consequent is. Dat is ontzettend belangrijk om het vertrouwen van je ideale klant te winnen. Zeker in tijden van crisis zoekt de klant duidelijkheid bij de merken die hij koopt. Duidelijkheid qua belofte en duidelijkheid qua boodschap.

We vinden het ontzettend belangrijk dat het werk dat we verrichten duurzaam is. Daarom is merkstrategie en het onderbouwd concept dat daaruit voortkomt primordiaal voor het slagen van jouw merk. Het opbouwen van een merk en het winnen van het vertrouwen van de klant kan enkel door je merk consistent en consequent te gebruiken. Daarom zijn we ervan overtuigd dat jouw branding het meeste succes heeft als die van A tot Z door dezelfde ontwerper en volgens dezelfde strategie wordt ontworpen. Om die reden worden logo’s bij voorkeur ontworpen na het vastleggen van je merkstrategie.

Ik ben twee maanden helemaal van jou! Met een hyperfocus werk ik aan jouw merk zodat we echt in de diepte gaan. Tijdens die twee maanden komen de opleveringen stap voor stap. Eerst het logo. Dit wordt opgeleverd zodat je het kan gebruiken op je social media om momentum op te bouwen. De foto’s worden opgeleverd na de shoot. Door stap voor stap te gaan is er geen overwhelm eens de twee maanden voorbij zijn. Heb je daarna graag hulp om je strategie toe te passen? Dan ben ik er met plezier voor je. Zaken die buiten mijn eigen expertise vallen (social media, videografie …) bekijk ik met mijn Merkmadammen.

Is twee maanden te snel voor je? Dan spreken we een andere timing af. You call the shots!

Zeker! We werken de merkstrategie en branding uit en starten dan aan je website. Omdat websites zonder doordachte strategie en branding niet duurzaam zijn en weinig kans op slagen hebben, worden ze bij voorkeur binnen The Ballsy Branding Transformation aangeboden.

Enkel een online aanwezigheid nodig en geen volledige website? Laat ons even samen overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Tuurlijk! Heb je al een goeie merkstrategie en branding en wil je een website laten maken, dan kan dat. Heb je nog geen merkstrategie en wil je je branding laten aanpakken? Dan starten we met de merkstrategie en werken we van daaruit een actieplan uit. Het zou namelijk best kunnen dat je geen volledige rebranding nodig hebt maar dat de aanpassing van je kleurenpalet al voldoende is.

We werken samen op jouw tempo. We kunnen het pakket in 3 stappen onderverdelen:

  1. merkstrategie
  2. branding
  3. website

Start je graag de merkstrategie al op maar ben je – financieel – nog niet klaar om aan je branding te beginnen? Dat kan perfect! Heb je je strategie en branding al en wil je nu je website aanpakken? Dat kan ook! We kunnen voor de 3 stappen ook enkel de basis aanpakken: enkel de merkstrategie, het logo en een onepager. Deze aanpak is een pakket op de groei. Ideaal als je net gestart bent. Ben je een ervaren ondernemer? Dan is het wel een goed idee om alle puntjes op de i zetten en all in gaan. Je hebt dan ALLE elementen ter beschikking om een sterk merk neer te zetten.

Graag stap per stap vorderingen maken?

Alle begrip voor! All-in is op dit ogenblik misschien veel meer dan je nodig hebt. Dan is het zeer verstandig om je merk stap voor stap aan te pakken en enkel dat aan te pakken wat voor jouw brand nu hoognodig is. Als je pas start, kan dit de beste keuze zijn omdat je bedrijf nog heel onderhevig is aan koerswijzigingen.

“Spectacular achievement is always preceded by unspectacular preparation.”

merkstrategie door IN.DRUK

Merkstrategie

Na een workshop waarin we samen doorheen je brand gaan, werk ik je merkstrategie uit. Ik ga op zoek naar opportuniteit, screen je concurrenten, analyseer je doelgroep en stel een actieplan voor. Met deze merkstrategie heb jij een plan van aanpak dat als kapstok kan dienen om je beslissingen aan op te hangen. Het zorgt ervoor dat je door het bos de bomen blijft zien.

2.495 euro, excl. BTW

logo ontwerp door IN.DRUK

Logo op maat

Jouw eigenheid en merk omgezet naar beeldtaal, samengevat in een uniek concept, een typerende vorm. D.m.v. een moodboard peil ik naar jouw smaak en voorkeur. Van daaruit wordt het ontwerpen gestart. Kan verder aangevuld worden met diverse brand assets om je van een complete branding te voorzien.

3.995 euro, excl. BTW

webdesign door IN.DRUK

Unieke website

ELK bedrijf heeft een website nodig. Ook het jouwe. Moet die even uitgebreid zijn als de mijne? Dat is een andere vraag. Laat ons bekijken hoe jij je doelgroep het beste aanspreekt en wat die graag van jou wil weten. Je website spreekt jouw taal. Niet die van een template. Zo levert je website de juiste klanten op.

vanaf 2.495 euro, excl. BTW

Ondernemers over IN.DRUK

Jill is werkelijk waar de aller, allerbeste in haar vak! Ze heeft mijn webshop ontworpen en het eindresultaat is véél beter dan wat ik zelf in gedachten had! Topdame! Recht voor de raap, zo heb ik het graag!

Ik ben echt onder de indruk met wat een passie Jill haar job doet. Dankzij haar heb ik een geweldige website en een boost in het social media gebeuren. Voor Your Moment is enkel het beste goed genoeg. Bedankt IN.DRUK.

Els Haest, YOUR MOMENT
Sam Van In

Onze omzet is in 2018 meer dan verdubbeld tgo. 2017. Dat is niet alleen te wijten aan de nieuwe huisstijl en website door IN.DRUK. Maar het speelde wel een belangrijke rol. Die “renovatie” betekende de katalysator van onze groei. We hebben meer succes bij nieuwe klanten en meer mensen vinden de weg naar ons bedrijf.  Wij zijn zeer tevreden!

Jill had weinig woorden of uitleg nodig om te weten waar ik naartoe wilde. Ze maakte een eerste ontwerp en ze zat er boem op. Het resultaat van onze nieuwe brochure is helemaal wat ik voor ogen had. Nog een pluspunt van Jill, ze is ontzettend punctueel en respecteert de afgesproken deadlines. Ik kan Jill dus aan iedereen aanraden.

An Verschooten, STUDIO A BEAUTY & CARE

Heel leuk om met Jill en IN.DRUK samen te werken!
Duidelijke communicatie en heel leuke projecten gecoördineerd door een vrouw die van wanten weet!

Daphné Tinck, ARTOOS GROUP
Frank Oerlemans, Alindus

Vooreerst bedankt voor het snelle en goede werk. De uitstraling van de website is echt wat ik zocht.

Frank Oerlemans, ALINDUS - SAINT SAUVEUR
Niki D'haenens

Ongelooflijk hoe Jill zich volledig kan inleven in je gedachtengang. Ze maakt je ideeën zelfs beter dan je ooit had durven hopen!

Niki D'haenens, BODYNATION
elke jeurissen referentie klant
Jill hielp ons bij Glassroots met de ontwikkeling van een nieuw logo. We zijn erg tevreden met het resultaat, dat tot stand kwam na enkele rondes van voorstellen en feedback. Een cocreatieproces met succes, zoals wij er ook vele doen voor onze klanten.
Elke Jeurissen, GLASSROOTS

Jill deed verschillende projecten voor ons. We waren altijd tevreden met de resultaten. Ze heeft oog voor detail en opmaak en gaf ons exact waar we naar op zoek waren. We kunnen haar aanbevelen voor al je projecten.

Bart Oliviers, NORDIC TILE

Samenwerken met Jill is steeds een succesverhaal. Orders verlopen zeer vlot en correct. Haar persoonlijkheid is fantastisch. Ze zorgt spontaan voor tips en een telefoontje na een project. Ze is zeer correct en écht een meerwaarde voor het team.

Annick Deraedt, NUTROGENICS

Jill wist precies wat ik nodig had. Ze maakte zéér mooie visitekaartjes. Dankjewel Jill, ze zijn super!

We werkten al voor een aantal projecten met Jill samen omdat haar ontwerpen onze communicatie een frisse en professionele uitstraling geven. Bovendien reageert ze snel en denkt ze mee met ons bedrijf. Ook naar content toe. En ze waakt over het budget. Door haar ervaring kopen wij ons drukwerk kostenefficiënt in.

Wim Asselberg, FINTRO BANK, ZOERSEL EN MALLE
Mara Peeters van Vastigo

Jill heeft toffe, innovatieve ideeën. Ze werkt kort op de bal en zorgt steeds opnieuw voor een prachtig resultaat!

Mara Peeters, VASTIGO VASTGOED
Kelly Bens van Manos Groepspraktijk

Toen ik op zoek was naar hulp voor mijn logo en website, leek het alsof Jill mijn gedachten kon lezen. Na een intakegesprek toonde ze me immers exact wat ik wou! En ook de roll-out was helemaal zoals ik het gedroomd had. Ben super tevreden en zou haar aan iedereen aanraden.

Veruit de beste service die wij ooit gekregen hebben. Dikke merci!

Robin Mariën, CARWASH SOFT & SHINE

Ondernemers over IN.DRUK

Jill is werkelijk waar de aller, allerbeste in haar vak! Ze heeft mijn webshop ontworpen en het eindresultaat is véél beter dan wat ik zelf in gedachten had! Topdame! Recht voor de raap, zo heb ik het graag!

Ik ben echt onder de indruk met wat een passie Jill haar job doet. Dankzij haar heb ik een geweldige website en een boost in het social media gebeuren. Voor Your Moment is enkel het beste goed genoeg. Bedankt IN.DRUK.

Els Haest, YOUR MOMENT
Sam Van In

Onze omzet is in 2018 meer dan verdubbeld tgo. 2017. Dat is niet alleen te wijten aan de nieuwe huisstijl en website door IN.DRUK. Maar het speelde wel een belangrijke rol. Die “renovatie” betekende de katalysator van onze groei. We hebben meer succes bij nieuwe klanten en meer mensen vinden de weg naar ons bedrijf.  Wij zijn zeer tevreden!

Jill had weinig woorden of uitleg nodig om te weten waar ik naartoe wilde. Ze maakte een eerste ontwerp en ze zat er boem op. Het resultaat van onze nieuwe brochure is helemaal wat ik voor ogen had. Nog een pluspunt van Jill, ze is ontzettend punctueel en respecteert de afgesproken deadlines. Ik kan Jill dus aan iedereen aanraden.

An Verschooten, STUDIO A BEAUTY & CARE

Heel leuk om met Jill en IN.DRUK samen te werken! Duidelijke communicatie en heel leuke projecten gecoördineerd door een vrouw die van wanten weet!

Daphné Tinck, ARTOOS GROUP
Frank Oerlemans, Alindus

Vooreerst bedankt voor het snelle en goede werk. De uitstraling van de website is echt wat ik zocht.

Frank Oerlemans, ALINDUS - SAINT SAUVEUR
Niki D'haenens

Ongelooflijk hoe Jill zich volledig kan inleven in je gedachtengang. Ze maakt je ideeën zelfs beter dan je ooit had durven hopen!

Niki D'haenens, BODYNATION
elke jeurissen referentie klant
Jill hielp ons bij Glassroots met de ontwikkeling van een nieuw logo. We zijn erg tevreden met het resultaat, dat tot stand kwam na enkele rondes van voorstellen en feedback. Een cocreatieproces met succes, zoals wij er ook vele doen voor onze klanten.
Elke Jeurissen, GLASSROOTS

Jill deed verschillende projecten voor ons. We waren altijd tevreden met de resultaten. Ze heeft oog voor detail en opmaak en gaf ons exact waar we naar op zoek waren. We kunnen haar aanbevelen voor al je projecten.

Bart Oliviers, NORDIC TILE

Samenwerken met Jill is steeds een succesverhaal. Orders verlopen zeer vlot en correct. Haar persoonlijkheid is fantastisch. Ze zorgt spontaan voor tips en een telefoontje na een project. Ze is zeer correct en écht een meerwaarde voor het team.

Annick Deraedt, NUTROGENICS
Mara Peeters van Vastigo

Jill heeft toffe, innovatieve ideeën. Ze werkt kort op de bal en zorgt steeds opnieuw voor een prachtig resultaat!

Mara Peeters, VASTIGO VASTGOED
Kelly Bens van Manos Groepspraktijk

Toen ik op zoek was naar hulp voor mijn logo en website, leek het alsof Jill mijn gedachten kon lezen. Na een intakegesprek toonde ze me immers exact wat ik wou! En ook de roll-out was helemaal zoals ik het gedroomd had. Ben super tevreden en zou haar aan iedereen aanraden.

Veruit de beste service die wij ooit gekregen hebben. Dikke merci!

Robin Mariën, CARWASH SOFT & SHINE

Kennisbank

Vakjargon? Een woord dat je niet begrijpt? No worries. Hier in de kennisbank vind je het terug. Staat het er (nog) niet in? Mail info@in-druk.be dan voeg ik het toe. Op dit ogenblik wordt er hard gewerkt aan deze kennisbank. Daarom werken alle termen nog niet. Daar komt snel verandering in. Beloofd!

WEBSITE

SOCIAL MEDIA